Lámpa készítés befőttes üvegekből

2019.02.25

Szeretem az egyedi, különleges megoldásokat.

Spórolás, illetve újrafelhasználás szempontjából is csodálatos dolgokat lehet alkotni, arról nem beszélve, hogy mennyire menő, hogy én csinálok egy saját csillárt :D

Így kitaláltam, hogy a szobához illő, zöld csillámos papírból kivágok Robinnal csíkokat, amit egy erős ragasztóval, amit egy barkácsáruházban vettem, felragasztottam befőttes üvegekre számomra tetsző módon.

Én 8 karú lámpát álmodtam meg, mert azzal a szoba különböző pontjaira el tudom juttatni a fényforrást egy csillárhelyből, így spórolok a villanyszerelés költségéből.

A befőttes üvegeknek a tetejét körbe kifúrtam 6 helyen, hogy a  meleg levegő tudjon távozni, illetve középre is fúrtam egy lyukat a villanykábelnek.

Utána elmentem egy villamossági szaküzletbe, ahol rengeteg kábelt vettem a csillárhoz és foglalatokat. Kértem pár szakmai tanácsot is és azt kell mondjam, hogy nagyon jó fejek szoktak lenni az ilyen szakboltokban és segítőkészek is.

A foglalatokat is bekötöttem, megnéztem hogyan kell youtube-on, de azért átnézettem a villanyszerelővel, hogy tuti jó-e. Gondoltam ebből is tanulok és kipróbálom magam.

Megdicsért, jól kötöttem be a foglalatokat, majd ő felszerelte és bekötötte a lámpát. Hát dagadt a mellem a büszkeségtől, mert nagyon tetszett a villanyszerelőnek is és mondta, hogy még nem látott ilyet. Ő is körbefényképezte velem együtt és büszkén újságolta milyen lámpát alkottunk :)


FOTÓGALÉRIA

Kocsi Mónika
Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el