Gyűrű készítés vasalható gyöngyből

2019.02.24

Az oviban nálunk minden évben van Pünkösdi Vásár, ahol a gyerekeknek kell készíteni portékákat és azokat áruljuk, amivel az ovinkat tudjuk segíteni.

Robin imád a vasalható gyöngyökből készíteni mindent, a dinoszauruszoktól kezdve az ékszerekig. Gondoltam majd a munkáinkat fel fogom tölteni egy külön bejegyzésben, ha valaki szeretné, akkor meg is tudja könnyen csinálni otthon :)

Kitaláltam, hogy pici virágokat készítsen és rendeltem hozzá kisgyerekeknek való állítható gyűrűalapot.

Erre ráragasztottam ragasztópisztollyal a kis virágokat és kész is lett a sok szép virággyűrű.

A cél az volt, hogy ne én csináljam meg a gyerek helyett, hanem ő csinálja meg és büszke lehessen rá.

Sikerült teljesíteni a feladatot, mert dagadó mellel vitte be mikor készen lett <3


Kocsi Mónika
Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el